کسی را که قصد ماندن ندارد باید راهی کرد


سوگل هستم !

بهــای سنگیـــنــی دادم. . .

تــا فهمـــیـدم

کـســی را کـه “قـصـد” مــانـدن نـدارد. . .

بــایـد راهــی ڪــرد . . .!!!


نظرات شما عزیزان:

یونس
ساعت10:17---14 شهريور 1392


آدم ها می آیند…



خودشان را نشان می دهند…



وقتی که برایت مهم نیست…



اصرار می کنند



اصرار برای اثبات وجودشان

،

برای اثبات بودنشان و ماندنشان



اصرار می کنند که تو نیز باشی همراهشان…



همان آدم ها

،

وقتی که پذیرفتی بودنشان را

،

ماندنشان را…



وقتی که باورشان کردی…



می روند



به بهانه‌ های پوچ



به بی‌ بهانگی



به سادگی می روند…



می روند و تو می مانی با باوری که ……


پاسخ: واقعا لایک


یونس
ساعت13:43---13 شهريور 1392


عشق اگر با تو بیاید به پرستاری من

شب هجران نکند قصد دل آزاری من

روزگاری که جنون رونق بازارم بود

تو نبودی که بیایی به خریداری من

برگ پاییزی ام و خسته دل از باد خزان

باغبان نیز نیامد پی دلداری من....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:,ساعت 12:49 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com